خانه / سلامت / آموزش لاغری در خانه / ورزش آسان در خانه قسمت اول: لانج بدون وزنه

ورزش آسان در خانه قسمت اول: لانج بدون وزنه

۱-لانج بدون وزنه

به عنوان یک مبتدی ممکن است متوجه شوید که هر دو پایتان در این حرکت عمده فشار را تحمل می کند اما وقتی که تعادل تان بیشتر شود فقط از پای جلویی استفاده خواهید کرد به مرور به این مهارت می رسید که فقط ران و باسن پای جلویی را درگیر کنید. با سی بن تکنولوژی همراه باشید.

موقعیت شروع :

در حالت ایستاده یکی از پاها را جلو تر از دیگری قرار دهید و فاصله آنها را حدودا به عرض شانه حفظ کنید پشت را صاف و سر خود را بالا نگهدارید.

مراحل اجرا:

زانوها را خم کنید تا جایی ران پای جلویی با زمین موازی شود و زانو درست بالای مچ قرار بگیرد همیشه شانه ها باسن زانوها و ساق های خود را صاف نگهدارید و اجزاه ندهید زانو جلوتر از انگشتان پا حرکت کند زانوی عقبی نباید هرگز با زمین برخورد کند
در حالی که پاشنه پای جلویی به زمین فشار می آورید سعی کنید زانوی جلویی را صاف کنید و به موقعیت شروع حرکت باز گردید بعد از اجرای تعداد تکرارهای مشخص برای یک پا سپس ست بعدی را برای پای مخالف اجرا کنید زمانی که پائین می روید نفس بگیرید و حین بازگشت به بالا بازدم کنید

نکته : برای شروع می توانید این حرکت را در چارچوب یک درب اجرا کنید چنانچه لازم باشد دست خود را به دیوار ها بگیرید و به مرور که تعادل بهتری بدست آوردید حرکت را بدون کمک دست اجرا کنید.

backlunge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *